Ett av alla sms jag aldrig skrev till dig.

"Hej raring, jag måste bara få berätta en sak. En gång mötte jag en pojke som kysste mig vid baren en lördagskväll. Det var hög musik och han lutade sin panna mot min. Han sa att han var trasig, att jag var vacker. Sen strök han med fingrarna över kinden och jag blev tårögd av att allt kändes självklart. Vi behövde varandra för en stund. Utanför fanns sommarnatten och vi betalde en okänd man i en grön bil som skjutsade oss till ett hus. Jag tror att jag log och studsade lite sådär på tå när jag gick. Vi smög upp på en övervåning. Sen kysste han mig tills det blev morgon och vi somnade nog en stund. Så småningom. Vaknade torra i munnen och tunga i huvudet. Det var ganska fint. Han var söt med mörka lockar, starka armar och bruna ögon. Och Älskling, inte ens när han kysste mig vid baren kunde jag låta bli att tänka på dig. Ville bara säga det. "
Allmänt | |
Upp