November

Hur skriver man avokado i plural ? avokados? avokadosar? Sitter i skräddarställning på köksbordet. Tittar ut genom fönstret. Önskar lite att jag inte förstod att jag inte kommer att bli lyckligare av att beställa hem nya kuddöverdrag från Ikeas webb-butik. Har liksom fått för mig att livet skulle vara enklare då. Jag tvivlar alltså finns jag. Matar hjärnan med lättsmält Tv4-tv. På så sätt slipper man fundera. Min hjärna klarar liksom inte av sig själv. Somnar på soffan efter två timmar i skolan. Att byta artighetsfraser med halvfrämlingar är mer utmattande än en krogkväll på tom mage efter att ha skrivit högskoleprovet. Kroppen kräver koma. Hjärnan är förstörd. Jag tror att min hjärna har någon form av ADHD. Är för övrigt inte lika kåt på ord om tandkrämsandedräkt mot nacken längre. Därför skriver jag inte så mycket just nu. Funderar på att skippa Dessertmästarna en tid framöver och se vad som händer om jag börjar tänka igen. Och förresten: Platon, är inte  han en ganska överskattad kille? 
Allmänt | |
#1 - - Läsaren:

Åh vad kul att den här fantastiska bloggen uppdateras igen. Ett ljus i novembermörkret!

Upp